Digitálne audio je efektívny formát, ktorému môžete dôverovať.
Prostredníctvom audioXi môžu inzerenti využiť naplno potenciál digitálnej reklamy a jej programatického nákupu a naplno zasiahnuť cieľové publikum.
Digitálna audio reklama umožňuje značkám komunikovať svoje posolstvo skutočným, autentickým hlasom. Vďaka intímnejšiemu prostrediu prostredníctvom slúchadiel, osobnému počúvaniu v aute alebo v prostredí domova, digitálne audio umožňuje inzerentom nadviazať kontakt s poslucháčmi oveľa viac cez emócie.
Na rozdiel od displejovej reklamy alebo iných populárnych digitálnych médií, v digitálnych audio médiách sa prehráva naraz len jedna reklama. Nielenže vaša značka vynikne viac, ale oslovíte aj skutočne angažované publikum.
Využitím možností cielenia poskytuje digitálne audio inzerentom možnosť osloviť cieľové publikum vo veľkom rozsahu a zároveň sledovať a merať angažovanosť.
Chcem vyskúšať audio reklamuProduktový manažér spoločnosti ZSE: „Tým ako neustále narastá čas, ktorý rôzne cieľové skupiny trávia v online priestore, je logické, že aj rádiá (ako tradičný mediatyp) reagujú na tento dlhodobý trend a tiež sa snažia byť v online priestore viac aktívne. Udržiavajú si tak tú časť poslucháčov, ktorá by inak prirodzene odišla k iným platformám a zároveň vytvárajú zaujímavú kombináciu tradičného média s prekryvom v online. V ZSE využívame digitálnu audio reklamu ako doplnok k štandardnému rádiu pre zvýšenie zásahu, najmä pri tých produktoch, kde je zastúpená aj mladšia cieľová skupina. Z našich dát nám vyplýva, že cieľové skupiny týchto produktov sú afinitné na počúvanie rádia na internete. Aj na základe pravidelných meraní zásahu našich kampaní môžeme konštatovať, že využitie digitálneho audia v kombinácii s tradičným rádiom má pozitívny dopad na zásah našich kampaní, a tým pádom aj na plnenie marketingových cieľov.“